Hoppa direkt till innehållet

Synpunkter eller klagomål

Är du inte helt nöjd?

Vi vill givetvis att du som kund alltid ska vara nöjd med oss. Därför vill vi gärna att du hör av dig till oss om ett fel uppstått eller om du inte är nöjd med våra produkter, tjänster eller service.

Har det blivit ett fel eller missförstånd är det oftast en bra lösning att kontakta vår kundservice på telefon 08-14 68 95 för att försöka hitta en tillfredsställande lösning.

Så här tar vi hand om ditt klagomål

Vi jobbar alltid för att hitta en bra lösning på ditt klagomål, målet är att lösa alla förfrågningar så snabbt som möjligt. Om ditt ärende är komplicerat eller kräver ytterligare utredning kan behandlingstiden vara upp till 14 dagar. Du kommer i så fall bli informerad om detta.

Önskar du en ny bedömning av ditt klagomål, är du välkommen att skriva till:

Spendwise
Att: Klagomålsansvarig
106 40 Stockholm

Vi vill ständigt bli bättre och ge så bra kundservice som möjligt, så alla kundfrågor både i antal och typ ger oss värdefull information.

Andra möjligheter för kundklagomål

Om du inte skulle vara nöjd med beskedet du fått av oss har du alltid möjlighet att vända dig till Allmänna reklamationsnämnden eller till allmän domstol och få ditt ärende prövat.

Konsumentvägledaren i din hemkommun
Konsumenternas Bank- och finansbyrå
Allmän domstol
Allmänna reklamationsnämnden

Du har också möjlighet att lämna en anmälan online genom EU’s Online Dispute Resolution platform. Det är särskilt relevant om du är konsument bosatt i ett annat EU-land.

Online Dispute Resolution platform